9 augusti 2023

Äntligen!

Nu har jag äntligen lyckats ta mig in på bloggen! Det har varit struligt och svårt men nu hoppas jag att det ska bli lite tätare uppdateringar! 

Det första jag vill berätta är att under resten av augusti månad håller butiken öppet tisdag-torsdag 12-18. Resten av dagarna är det stängt.

Det andra är att Tummelisa har fått en ny Facebooksida, som heter Tummelisa Garn & Design! Den gamla  heter bara Tummelisa och den kommer fortsättningsvis inte att uppdateras.

Det tredje jag vill uppmärksamma dig på är att detta är en blogg och ingen hemsida. Vad är då skillnaden kan man fråga sig? Jo, en hemsida är, eller iallafall bör, vara uppdaterad medan i en blogg finns det inlägg som kan vara år gamla. Om du tittar på vilket datum som inlägget är ifrån så kan du få en uppfattning om aktuell status.

Hoppas att du tittar in i butiken!


Inga kommentarer: