10 april 2013

Broadway och Yarn Company!

....därefter var det dags för Yarn Company på Broadway!

Denna butik som är så offensiva på nätet hade en väldigt oansenlig skylt på utsidan. Här hittar du deras jätte häftiga blogg och nätbutik ♥ 

Man fick ringa på en porttelefon för att komma in och därefter gå en lång smal trappa upp till andra våningen i huset. Butiken hade inte samma gulliga utseende som Purl Soho.... men syskonparet var väldigt trevliga och rara ♥ 
De tyckte det var trevligt att jag gav mig till känna. Mannen berättade att han hade tillsammans med sin syster köpt butiken för 2 år sedan. Han hade tidigare varit verksam som advokat.



 De hade underbart exklusiva garner som man inte sett förut. Bland annat några silkegarner från Israel.







Det fick naturligtvis följa med en stor påse godsaker från bägge butikerna.

Kontakter skapades också vad gäller framtida grossistverksamhet. Nu skall jag bara bestämma mig....♥


Varmt Välkomna in till min butik ♥ 

Inga kommentarer: